miercuri, 24 aprilie 2013

Fa-l sa se indragosteasca


Ce îţi trebuie
Apă
O lumânare (lungă şi portocalie)
Chibrituri

Floarea de care ai nevoie trebuie să fie portocalie, nu este absolut necesar să fie trandafir dar cu ei se obţin cele mai bune rezultate. Culoarea portocaliu este culoarea atracţiei, a stimulării, asociată cu chakra 2.
Umple cupa cu apă şi pune o singură petală a florii în apă.
Aprinde lumânarea şi spune descântecul

Lumânare portocalie atracţie să creeze
Când ne întâlnim fă-l să se îmbujoreze
Cui din apă va sorbi
Inima i s-a topi

După ce ai spus descântecul o sigură dată lasă o singură picătură de ceară să cadă în apă. Când se iveşte ocazia dă-i persoanei dorite să bea din această apă dar ai grijă se va îndrăgosti de prima persoană pe care o vede, aşa că asigură-te că vede pe cine trebuie.

17 comentarii:

  1. Se face 9 zile la rand si in fiecare zi se aprinde o lumanare alba.
    In a 9 zi, publicati rugaciunea.
    Se pun 3 dorinte-una de bani si 2 imposibile.Ele se vor implini chiar daca nu credeti.
    Rugaciunea: "


    Maica iubita,Sfanta Fecioara din Juquila,Fecioara a sparantei noastre,iarta-mi pacatele pentru ca sunt multe,viata noastra e a ta,fereste-ne de tot raul si daca in aceasta lume de nedreptate,mizerie si pacat vezi ca viata noastra a luat-o razana nu ne abandona! Maica iubita protejeaza pelerinii. Fii alaturi de noi in toate drumurile noastre! Acopera-i cu mantia ta pe sarmanii fara ajutor si painea care le-a fost furata,da-le-o inapoi! Fii langa noi toata viata noastra si elibereaza-ne de orice tip de pacat!
    Amen!II
    Multumesc Fecioarei din Juquila pentru toate favorurile primite! 
    Amen!
    Se spune de 9 ori "Bucura-te Marie! Bucura-te Marie cea plina de har, Domnul este cu tine! Binecuvantata esti tu intre femei si binecuvantat este rodul pantecelui tau Iisus! Sfanta Marie, Maica lui Dumnezeu, roaga-te pentru noi pacatosii acum si in ceasul mortii noastre!
    Amen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred cu tărie că împărtășirea asta cu voi, băieți, va fi de ajutor.
      Treceam printr-o „despărțire” dificilă, probabil acum 2 luni și mi-am dorit înapoi fostul meu, am încercat tot ce am putut, dar nu am putut-o recâștiga până când un prieten de-al meu mi-a prezentat un vrăjitor grozav online numit Dr Jasper, de fapt. Nu am vrut niciodată s-o contactez, dar din păcate am făcut-o din cauza dragostei puternice pe care o aveam pentru fosta mea. acest mare vrăjitor mi-a dat câteva instrucțiuni pe care le-am făcut perfect, eram atât de curioasă pentru că mi-a spus că fosta mea mă va suna în trei zile.
      Am fost atât de surprinsă două zile mai târziu, fostul meu, care s-a despărțit de mine și nu a vrut să mă vadă sau să vorbească niciodată cu mine, m-a sunat spunându-i că îi pare atât de rău pentru tot ce s-a întâmplat, ar trebui să o iert, a mai spus că a fost o greșeală uriașă și că ea mă iubește cu adevărat și vrea să o luăm de la capăt... Îmi împărtășesc această mărturie pentru că marele vrăjitor m-a instruit să fac acest lucru în semn de apreciere și pentru ca întreaga lume să știe cât de rapid și de puternic funcționează vraja lui. contactează-l pe Dr. Jasper pe Gmail, ea este cea mai bună: doctorjaspermagic@gmail.com

      Ștergere
  2. Rugaciune puternica iti intoarce iubitul in 48 ore.nu credeam dar am facut si a reusit.zicetiva voua numele iubitului de 3 ori.ginditiva la ceva ce vreti sa realizati pina saptamina urmatoare si repetati tie de 6 ori (daca aveti o dorinta repetativa voua)repetati aceste cuvinte vino la mine ingerul luminii eu te implor. Fa sa revina iubitul meu (numele lui)astazi el ma va cheama mai dragastos si cu iubire disperata.va simti o imensa dorinta pentru mine.ingerul meu al luminii ingroapa tot ce impiedica relatia noastra (zici numele)intoarcete la mine (repeta de 6 ori)ingerul luminii indeparteazai pe toti cei care au contribuit la despartirea noastra .ingerul luminii fa ca (zici numele)sa se gindeasca doar La mine. (Zici numele)imi telefonezi in 48 de ore.iti multumesc ingerul luminii.iti multumesc pt puterea ta infinita si misterioasa ce functioneaza mereu.amin (publica si trimite aceasta rugaciune de 3 ori in diferite siti, f curind vei avea o buna surpriza. ..chiar in seara asta saruturi !in zorii zilei iubitul tau isi va da seama ca te iubeste!se intimpla o vraja. ..totul se va intimpla intre ora 1-4 de dimineata! Fii pregatit pt un mare doc al vietii tale !!!ps. De rupi acest lant vei avea ghinion in dragoste

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este May Lookman, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericită căsătorită cu un soț minunat și grijuliu, cu doi copii. A fost o mare problemă în familia mea în urmă cu șase luni între mine și soțul meu. Atât de groaznic încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu mai vrea să stea niciodată cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat de acasă și ne-a făcut pe mine și pe copiii mei să suferim dureri severe. Am încercat tot posibilul să-mi recuperez soțul, dar nu am reușit. mi-a confirmat că a luat decizia și nu a vrut să mă mai vadă. Așa că într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, m-am întâlnit cu un vechi prieten de-al meu care l-a întrebat pe soțul meu. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singura modalitate prin care puteam să-mi aduc soțul înapoi era să vizitez un vrăjitor, pentru că a funcționat și pentru el. Așa că nu am crezut niciodată în vrajă, dar nu am avut de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a vrăjitorului. Așa că a doua zi dimineață am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul m-a asigurat că a doua zi îmi voi primi soțul înapoi. Ce declarație uimitoare!! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi a doua zi dimineață, atât de surprinzător, soțul meu, care nu m-a sunat în ultimele șase luni, m-a sunat pentru a mă anunța că se întoarce. Mă simt foarte fericit să împărtășesc această mărturie online. Așa că s-a întors a doua zi cu multă dragoste și bucurie și și-a cerut scuze pentru greșeala și durerea pe care mi le provocase mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui vrăjitor. Prin urmare, te-aș sfătui să-l vizitezi pe marele Dr. Jasper dacă te afli într-o astfel de stare sau dacă ai vreo problemă cu „a-ți aduce fostul înapoi”. contactează-o pe email: doctorjaspermagic@gmail.com
      Deci, mulțumesc, dr. Jasper, că mi-ai adus soțul înapoi. ai adus din nou bucurie familiei mele.
      De asemenea, vindecă și readuce EX,
      1 cură pe bază de plante pentru HIV/ADIS.
      2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
      3 Curățarea articulației rupte.
      4 herpes vindecă plante medicinale.
      5 feluri de jeleu de orez.
      6 Medicamente vindecătoare pe bază de plante HPV.
      7 Vindecarea diabetului.
      8 recuperează-ți fostul.
      9 Vraja sarcinii.
      10 cura HTP.
      11 Vindecarea aerului hepatic.
      12 Covid 19 corona vires cura.
      13) Tratamentul astmului.
      gmail: doctorjaspermagic@gmail.com

      Ștergere
  3. Buna ziua ma numesc sophia peter, eu sunt din Statele Unite. Sunt aici pentru a depune mărturie despre o mare și puternică casetă de vrăji numită preot jungunu, am fost atât de confuză și devastată când iubitul meu m-a părăsit pentru o altă fată. Aveam nevoie de el înapoi cu disperare, pentru că îl iubeam atât de mult. El m-a ajutat să arunc o vraja de dragoste de întoarcere asupra soțului meu și tocmai în 48 de ore soțul meu s-a întors la mine plângând și cerându-mi iertarea. preotul jungunu l-a eliberat să știe cât de mult am iubit și l-am dorit înapoi. Și El a deschis, de asemenea, ochii pentru a imagina câtă dragoste împărtășim. Pe măsură ce scriu această mărturie acum sunt cea mai fericită femeie de pe pământ. Vreau să recomand această casă de vrăjire excelentă oricui are nevoie cu adevărat de o soluție urgentă pentru o distrugere a dragostei Trimiteți un e-mail la; drjungunusolutionspell@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Viața vine cu experiențe diferite. Nu știu cu ce te confrunți acum, dar te asigur că Dr. White este soluția potrivită, aceasta este scurta mea mărturie. Mă bucur să scriu acest lucru pentru că am din nou pace în căsătoria mea, totul datorită unui bărbat grozav pe nume Dr. White, are roți magice puternice care ajută la reconcilierea disputelor dintre mine și soțul meu, soțul meu a plecat de acasă și a trăit cu altul femeie timp de 7 luni fără să-mi pese de mine și de fiica noastră de 4 ani, din punct de vedere financiar, sunt bine pentru că sunt bancher, dar am nevoie de îngrijire blândă, dar soțul meu nu este nicăieri, îl rog să vină acasă de câteva ori, dar nu Nu fac nimic, chiar i-am implorat fratelui său mai mare să mă ajute. Am citit mărturia unui bărbat care a descris cum dr. White a ajutat-o ​​să-și oprească soția de la divorț cu vraja de dragoste, așa că i-am luat contactul și i-am explicat problemele mele, mi-a spus ce este nevoie pentru o vrăjire de dragoste și i-am dat finanțele pentru cumpărături timp de trei zile și soțul meu s-a întors acasă, totul datorită dumneavoastră Dr. White. Contactați-l pentru ajutor: / WhatsApp: +17168691327: sau E-mail: wightmagicmaster@gmail.com: dacă aveți conexiuni sau probleme de viață, are tot felul de Vrajă, pentru a vindeca boala, pentru a vă întoarce Ex, pentru a vă reuni căsătoria, pentru a obține o slujbă bună pentru a vă întoarce banii pierduți și alte soluții.

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt de argint de la Garman, m-am căsătorit acum 8 ani fără un copil, căutam cu disperare o soluție pentru că doctorul a spus că nu pot rămâne însărcinată, dar un prieten de-al meu m-a îndrumat către un jucător de vrăji numit Dr. White și i-a explicat problemele mele și mi-a promis că totul va fi bine cu mine în 12 zile, mi-a dat câteva instrucțiuni pe care le-am făcut perfect, am fost la spital pentru test și mi-au confirmat că sunt însărcinată cu o săptămână și acum am frumosul meu fiu și mai am o altă sarcină chiar acum, mulțumesc ție dr White, contactează-l pentru tot felul de soluții,

    1) dacă doriți să returnați Ex.
    2) dacă vrei vraja să rămâi însărcinată.
    3) dacă doriți să opriți avortul spontan.
    4) dacă vrei să fii iubit de cineva.
    5) vraja pentru a vindeca tot felul de boli sau boli.
    Si altii.
    el este cel mai bun și foarte adevărat. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere
  6. Este un privilegiu să împărtășim lumii această mărturie miraculoasă. Aceasta este Beth Walters din Anglia. Soțul meu a divorțat de mine acum 4 luni și eram plin de remușcări pentru că nu știam ce să fac pentru a schimba problemele soțului meu. Am căutat pe internet pentru ajutor cu privire la modul în care aș putea obține ajutor în căsătoria mea și am descoperit martori minunați ai vrăjirii dragostei wight care era progresivă odată cu vrăjile sale. L-am contactat și dr. Wight mi-a spus că îmi va pregăti o vraja pentru a-l aduce înapoi pe soțul meu. Eram sceptic, dar nu am avut de ales decât să lucrez cu el. 2 zile mai târziu, soțul meu m-a sunat să vin acasă din acea zi și până acum, am trăit liniștit. S-a întors acum cu atâta dragoste și grijă. astăzi mă bucur să vă anunț că acest vrăjitor are puterea de a aduce înapoi iubitorii și cel mai surprinzător lucru este că dragostea noastră este foarte puternică acum, fiecare zi este fericire și bucurie. și Nu există nimic ca a fi cu omul pe care îl iubești. Îl voi recomanda pe Dr.Wight oricui are nevoie de ajutor. Dacă aveți probleme, contactați Dr.Wight, vă garantez 100% că vă va ajuta !!.
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com

    WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere
  7. Promit să împărtășesc această mărturie în întreaga lume, când iubitul meu se întoarce la mine și astăzi îi mulțumesc sincer lui DR WHITE, pentru că a adus bucurie și fericire relației mele și familiei mele. Vreau să vă informez că există un vrăjitor adevărat. Nu am crezut niciodată în toate aceste lucruri până nu mi-am pierdut iubitul, am avut nevoie de ajutor până când l-am găsit pe Dr. WHITE, un mare jucător de vrăji, iar el a aruncat o vraja de dragoste asupra mea și m-a asigurat că îl voi recupera pe iubitul meu în 2 zile după aruncând vraja, 2 zile mai târziu, telefonul meu a sunat și atât de șocant iubitul meu nu m-a sunat în ultimele 3 luni. Și-a cerut scuze pentru inima frântă și a spus că este gata să fie coloana mea vertebrală pentru tot restul vieții sale alături de mine. Dr. WHITE l-a eliberat pentru a ști cât de mult îl iubesc și cât de mult îl vreau. Și a deschis ochii pentru a-și imagina cât de mult împărțim împreună. În timp ce scriu această mărturie acum, sunt cea mai fericită fată de pe pământ. Dr. WHITE vă poate ajuta, de asemenea. Trimite-i un e-mail la: (wightmagicmaster@gmail.com) sau WhatsApp-ul său la +17168691327

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred cu tărie că împărtășirea asta cu voi, băieți, va fi de ajutor.
    Treceam printr-o „despărțire” dificilă, probabil acum 2 luni și mi-am dorit înapoi fostul meu, am încercat tot ce am putut, dar nu am putut-o recâștiga până când un prieten de-al meu mi-a prezentat un vrăjitor grozav online numit Dr Jasper, de fapt. Nu am vrut niciodată s-o contactez, dar din păcate am făcut-o din cauza dragostei puternice pe care o aveam pentru fosta mea. acest mare vrăjitor mi-a dat câteva instrucțiuni pe care le-am făcut perfect, eram atât de curioasă pentru că mi-a spus că fosta mea mă va suna în trei zile.
    Am fost atât de surprinsă două zile mai târziu, fostul meu, care s-a despărțit de mine și nu a vrut să mă vadă sau să vorbească niciodată cu mine, m-a sunat spunându-i că îi pare atât de rău pentru tot ce s-a întâmplat, ar trebui să o iert, a mai spus că a fost o greșeală uriașă și că ea mă iubește cu adevărat și vrea să o luăm de la capăt... Îmi împărtășesc această mărturie pentru că marele vrăjitor m-a instruit să fac acest lucru în semn de apreciere și pentru ca întreaga lume să știe cât de rapid și de puternic funcționează vraja lui. contactează-l pe Dr. Jasper pe Gmail, ea este cea mai bună: doctorjaspermagic@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună ziua, deoarece vrei să citești acest lucru, știi că problemele tale sunt rezolvate pe jumătate dacă poți lua măsuri în privința lor, deoarece este o femeie spirituală puternică, numită Dr. Dawn acuna, pe care am întâlnit-o citind un articol online, ea m-a ajutat cu un vraja care l-a readus pe sotul meu dupa ce sotul meu m-a parasit de peste 8 luni, ea a facut o vraja care m-a ajutat sa ramana insarcinata pentru sotul meu si acum avem 2 copii frumosi, acum viata mea de cuplu merge perfect bine, ce sa mai cer .... ai o problemă pe care vrei să o rezolvi?

    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să te împaci cu soțul tău.
    *Dacă trebuie să vindeci orice fel de boală.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    Și mulți alții, zorile acuna te vor uimi cu marile ei puteri. contactați-o pe whatsapp: {+2348032246310}
    E-mail: { dawnacuna314@gmail.com }

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt atât de recunoscător Dr. Dawn acuna, că a făcut o vrajă de dragoste care l-a adus înapoi pe fostul meu iubit în 48 de ore, totul datorită ei, dacă aveți vreo situație de genul.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    Dacă vrei să vindeci orice fel de boală. Si altii,
    Contactați-o, este persoana potrivită pentru a rezolva această problemă.
    E-mail: { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic vrăjitor numit Dr.DWAN m-a ajutat să-mi repar relația. Mi-a fost zdrobit când logodnica mea mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine pentru că avea o aventură cu cealaltă femeie la care lucrează. Plângeam și plângeam în fiecare zi, până când a devenit atât de rău încât am apelat la Internet pentru ajutor, atunci când am citit o recenzie despre marea muncă a Dr.DAWN, apoi l-am contactat pentru ajutor pentru a-mi recupera iubitul, el m-a ajutat să fac o puternică (vrajă de dragoste de reconciliere) și spre cea mai mare surpriză a mea, după 48 de ore în care am făcut vraja de dragoste, logodnica mea s-a întors în genunchi rugându-mă să-l iert. Acum suntem căsătoriți fericiți și toate mulțumirile sunt adresate Dr.DAWN Wonders pentru că m-ați ajutat să-mi salvez relația, puteți contacta Dr.DAWN prin adresa sa de e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
    WhatsApp:+2349046229159/
    +3550685677099

    RăspundețiȘtergere
  12. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam stă o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Dacă vrei să-ți răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere
  13. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere
  14. Dr. Makha este un om cu mari puteri spirituale din cauza puterii sale de vrajă, am reușit să-mi recuperez soțul după 3 ani de divorț. Treceam printr-o perioadă foarte proastă din cauza divorțului, așa că căutam ajutor online când am dat peste mărturia unei doamne care a descris cum vrăjitorul a ajutat-o ​​să aibă un copil folosind un medicament pe bază de plante, am primit contactul. si i-a explicat situatia, a facut o vraja si sotul meu s-a intors la mine in a treia zi inca e magie pentru mine, sunt foarte fericit sa revin cu iubirea vietii mele. îl puteți contacta pe Dr. Makha vrăjitorul la numărul său de whatsapp: +1(815)564-3618 sau e-mail: makharituals@gmail.com el m-a ajutat Sunt sigur că vă va ajuta și cu problema vieții tale.

    RăspundețiȘtergere
  15. Căsnicia mea era aproape la sfârșit când am văzut un comentariu despre un bărbat pe nume Dr. DAWN, care îi ajută pe oameni să-și recapete soțul și l-am contactat, din fericire pentru mine, a făcut vrăji după 24 de ore, iubitul meu s-a întors la mine, de atunci, căsnicia mea a avut loc. a fost stabil, mulțumesc pentru tot ceea ce a făcut pentru mine, vă asigur că luați legătura cu el,
    este priceput cu următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * magia banilor
    * vraja norocului
    * Vrăji de atracție sexuală
    * SIDA Cure Magic
    * Casino Cave
    * Peșterile blestemate au fost eliminate
    * Vraja de protecție
    * Magic Loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    WhatsApp: +2349046229159

    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere