luni, 17 septembrie 2012

Banii, banii



Vraja trebuie făcută în ziua şi al ora lui Jupiter
Ai nevoie de o lumânare verde şi o lumânare albă, cea verde reprezintă banii cea albă pe tine. Unge lumânările cu ulei în timp ce te gândeşti la banii care vrei să vină la tine. Aşează lumănările pe altarul tău sau pe o masă  la o distanţă de 20 cm între ele. Apoi spune
Bani, bani la mine veniţi
Din abundenţă întreiţi
 Îmbogăţi-ţi-mă cum e mai bine
 Fără să fur de la nimeni.
Aşa vreau aşa va fi
Adu-mi banii mii şi mii
Trebuie să începi vraja într-o joi la ora lui Jupite adică la răsărit, sau la fiecare 7 ore după ora la care răsare soarele în ziua respectivă. Repetă timp de 8 zile. În fiecare zi mută lumânarea albă cu 2,5 cm mai aproape de cea verde. Când lumânările se ating vraja a fost făcută.
Asigură-te că vizualizezi banii venind către tine din abundenţă şi încearcă să îţi imaginezi şi sursa care îi generează .

9 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este May Lookman, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericită căsătorită cu un soț minunat și grijuliu, cu doi copii. A fost o mare problemă în familia mea în urmă cu șase luni între mine și soțul meu. Atât de groaznic încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu mai vrea să stea niciodată cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat de acasă și ne-a făcut pe mine și pe copiii mei să suferim dureri severe. Am încercat tot posibilul să-mi recuperez soțul, dar nu am reușit. mi-a confirmat că a luat decizia și nu a vrut să mă mai vadă. Așa că într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, m-am întâlnit cu un vechi prieten de-al meu care l-a întrebat pe soțul meu. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singura modalitate prin care puteam să-mi aduc soțul înapoi era să vizitez un vrăjitor, pentru că a funcționat și pentru el. Așa că nu am crezut niciodată în vrajă, dar nu am avut de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a vrăjitorului. Așa că a doua zi dimineață am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul m-a asigurat că a doua zi îmi voi primi soțul înapoi. Ce declarație uimitoare!! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi a doua zi dimineață, atât de surprinzător, soțul meu, care nu m-a sunat în ultimele șase luni, m-a sunat pentru a mă anunța că se întoarce. Mă simt foarte fericit să împărtășesc această mărturie online. Așa că s-a întors a doua zi cu multă dragoste și bucurie și și-a cerut scuze pentru greșeala și durerea pe care mi le provocase mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui vrăjitor. Prin urmare, te-aș sfătui să-l vizitezi pe marele Dr. Jasper dacă te afli într-o astfel de stare sau dacă ai vreo problemă cu „a-ți aduce fostul înapoi”. contactează-o pe email: doctorjaspermagic@gmail.com
      Deci, mulțumesc, dr. Jasper, că mi-ai adus soțul înapoi. ai adus din nou bucurie familiei mele.
      De asemenea, vindecă și readuce EX,
      1 cură pe bază de plante pentru HIV/ADIS.
      2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
      3 Curățarea articulației rupte.
      4 herpes vindecă plante medicinale.
      5 feluri de jeleu de orez.
      6 Medicamente vindecătoare pe bază de plante HPV.
      7 Vindecarea diabetului.
      8 recuperează-ți fostul.
      9 Vraja sarcinii.
      10 cura HTP.
      11 Vindecarea aerului hepatic.
      12 Covid 19 corona vires cura.
      13) Tratamentul astmului.
      gmail: doctorjaspermagic@gmail.com

      Ștergere
  2. o sa incerc vraja. nu cred ca face rau. insa nu scrie daca trebuie un anumit tip de ulei. o sa incerc cu ulei normal sper sa mearga

    RăspundețiȘtergere
  3. ce pot folosi in loc de lumanari

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce câcat. Credeam că dă cv wicca pe acest site, dar e doar un câcat de site.

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt de argint de la Garman, m-am căsătorit acum 8 ani fără un copil, căutam cu disperare o soluție pentru că doctorul a spus că nu pot rămâne însărcinată, dar un prieten de-al meu m-a îndrumat către un jucător de vrăji numit Dr. White și i-a explicat problemele mele și mi-a promis că totul va fi bine cu mine în 12 zile, mi-a dat câteva instrucțiuni pe care le-am făcut perfect, am fost la spital pentru test și mi-au confirmat că sunt însărcinată cu o săptămână și acum am frumosul meu fiu și mai am o altă sarcină chiar acum, mulțumesc ție dr White, contactează-l pentru tot felul de soluții,

    1) dacă doriți să returnați Ex.
    2) dacă vrei vraja să rămâi însărcinată.
    3) dacă doriți să opriți avortul spontan.
    4) dacă vrei să fii iubit de cineva.
    5) vraja pentru a vindeca tot felul de boli sau boli.
    Si altii.
    el este cel mai bun și foarte adevărat. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere
  6. Dr. Makha este un om cu mari puteri spirituale din cauza puterii sale de vrajă, am reușit să-mi recuperez soțul după 3 ani de divorț. Treceam printr-o perioadă foarte proastă din cauza divorțului, așa că căutam ajutor online când am dat peste mărturia unei doamne care a descris cum vrăjitorul a ajutat-o ​​să aibă un copil folosind un medicament pe bază de plante, am primit contactul. si i-a explicat situatia, a facut o vraja si sotul meu s-a intors la mine in a treia zi inca e magie pentru mine, sunt foarte fericit sa revin cu iubirea vietii mele. îl puteți contacta pe Dr. Makha vrăjitorul la numărul său de whatsapp: +1(815)564-3618 sau e-mail: makharituals@gmail.com el m-a ajutat Sunt sigur că vă va ajuta și cu problema vieții tale.

    RăspundețiȘtergere